Revelion la Castelul Miclauseni - Partea a III a



CE AM MAI VIZITAT PE DOMENIUL MICLAUSENI

Aceasta este harta domeniului Miclauseni, care se afla la intrarea in domeniu.







Am mers prin padure, 5 minute, pentru a vizita manastirea Miclauseni, sau biserica “Buna Vestire”.




Biserica “Buna Vestire” a fost construita intre anii 1821-1823 si a inlocuit o biserica mai veche de la 1782. Este ctitoria marelui logofat Dimitrie Sturdza si a fost sfintita la 5 iunie 1823.






 Biserica este o constructie monumentala de influenta clasica.



Icoana Maicii Domnului


Casa monahala “Sf.Teodora” si paraclisul de iarna, construite in perioada 1997-1999. Paraclisul de iarna a fost pictat in stil neobizantin in perioada 2004-2010 de catre o echipa de maici.




 La intrarea pe domeniul bisericii este un lac mic, amenajat foarte frumos.



 Am facut o plimbare de 10 minute prin padure, pana la iazul domeniului.




 Am mers prin padure, pana in sat, cam 15 minute.



La iesirea de pe domeniu, spre sat, este un turn de paza.Castelul era pazit inainte. 




 Satul  Miclauseni.




 La intoarcere am ajuns la castel.



                 

Mini vacanta de revelion a fost foarte frumoasa, am combinat vizita culturala cu relaxarea si distractia.

 

Recomand tuturor sa viziteze domeniul de la Miclauseni, este perfect pentru un weekend sau cateva zile de vacanta.

Pentru rezervari cazare si programul de vizitare al castelului, puteti intra pe site-ul www.miclauseni.ro. 

Aceasta este partea a treia despre castelul Miclauseni.

Daca doriti sa cititi partea a doua, despre interiorul castelului si sa vedeti poze ale acestuia, va rog sa dati click aici.

Daca doriti sa cititi prima parte, despre istoria castelului si sa vedeti poze cu exteriorul acestuia, va rog sa dati click aici.

Comments

Popular posts from this blog