Romania-Slanic Moldova-partea aIII-a

 

ROMANIA - SLANIC MOLDOVA -

PARTEA a III-a

 


 

In acest articol va prezint atractiile turistice din Slanic Moldova, Romania, partea a III-a (vila Teleconstructia si partia de schi Nemira.

 

 

Daca doriti mai multe informatii despre atractiile turistice din Slanic Moldova, Romania, partea I (Cazinoul si Parcul Central), le gasiti aici.

 

Daca doriti mai multe informatii despre atractiile turistice din Slanic Moldova, Romania, partea a II-a (Valea Izvoarelor, Cheile si Cascada Slanicului), le gasiti aici.

 

Am fost cazati la vila Teleconstructia, de 3*, care se afla la 5 minute de cazinou. Complexul dispune de 13 camere duble sau single (cu paturi individuale sau cu pat matrimonial), 3 apartamente (camera de zi + dormitor cu pat matrimonial) si 4 miniapartamente (cu doua camere si 3 paturi individuale). Am rezervat ultimele 5 camere cu o luna inainte. Camera dubla a costat 300 lei/noapte si era foarte spatioasa si curata.

 

Vila Teleconstructia, in urmatoarele doua fotografii.

 



Vila Teleconstructia vazuta de pe drumul de la cazinou, in urmatoarele doua fotografii.

 



Langa vila este o terasa rustica foarte draguta, ca in urmatoarele doua fotografii.

 



Camera in care am fost cazati, in urmatoarele 6 fotografii.

 

Holul camerei

 




Camera avea doua terase, de unde se vedeau privelisti foarte frumoase, ca in urmatoarele 8 fotografii.

 


 

De pe o terasa a camerei se vedea Sanatoriul Balnear Slanic Moldova (Institutul National de Recuperare, Medicina Fizica si Balneoclimatologie), care acorda servicii de spitalizare continua, servicii ambulatorii de specialitate, servicii de spitalizare de zi sau servicii paraclinice pentru ingrijirea bolnavilor cronici.

 

Sanatoriul Balnear Slanic Moldova, in urmatoarea fotografie.

 





Restaurantul Vilei Teleconstructia, in urmatoarele doua fotografii.

 

Masa la care am stat noi, cu prietenii nostri

 

Noi am mancat numai la restaurantul vilei si ne-a mplacut mancarea. O portie de bors de gaina cu taitei de casa a costat 14 lei, smantana a costat 2 lei, iar ardeiul iute 1 leu, painea 1 leu, bulzul ciobanesc (foarte bun) a costat 20 de lei, iar o apa plata la jumatate de litru, 5 lei.

 

Felurile de mancare servite de noi, in urmatoarele 4 fotografii.

 

Bors de gaina cu taitei de casa

 

 

Bulz

 



 

Vila Teleconstructia are piscina interioara incalzita, terasa pentru plaja, sauna, restaurant, teren de tenis acoperit si sala de fitness.

 

Piscina interioara incalzita si sauna vilei Teleconstructia, in urmatoarele 3 fotografii.

 




 

Terenul de tenis acoperit al vilei Teleconstructia, in urmatoarele 3 fotografii.

 




 

Sambata seara s-a organizat o petrecere de ziua indragostitilor la restaurantul vilei. Noi nu am stiut dinainte, dar a fost o surpriza foarte frumoasa. S-a servit un aperitiv si o friptura (deosebite, ca la restaurantele de lux), vin, fructe si tort. Am dansat, iar muzica a fost foarte buna. Am stat de la ora 19.00 pana la ora 24.00 si ne-am distrat bine. Atmosfera a fost ca la revelion, doar ca nu am avut tinutele necesare, fapt care nu m-a impiedicat sa ma simt bine. La plecare am achitat 300 lei/2 persoane pentru petrecere.  

 

Petercerea organizata de ziua indragostitilor, in urmatoarele 13 fotografii.

 

Masa la care am stat noi cu prietenii nostri

 



Barul cu fructe

 

Aperitivul servit la peterecere

 

Friptura servita la peterecere

 

Ringul de dans

 

 



 

Alte imagini din Slanic Moldova, in urmatoarele 8 fotografii.

 


Hotelul Perla

 



 

Partia de schi Nemira

 

Partia de schi Nemira este orientata spre nord si este situata la o altitudine de 724,54 metri, care este punctul cel mai inalt, de la plecare. Partia de schi are o lungime pe inclinare de 1.414 metri, o latime medie de 38 de metri, o diferenta totala de nivel de 239 de metri si si o panta medie de 17%, inclinatie care o incadreaza in categoria partiilor usoare si care ii confera un grad de atractivitate deosebit de ridicat. Numarul total de balize este de 15.

 

Partia de schi Nemira se afla la intrarea in statiunea Slanic Moldova, la circa 100 de metri de drumul national DN12B, strada Nicolae Balcescu nr.44C.

 

Din pacate, nu ne-am mai dat cu sania sau schiurile. Timpul a fost scurt si am preferat sa ne distram cu prietenii.

 

Partia de schi Nemira, in urmatoarele 11 fotografii.

 



Telescaune





 

 

 

Recomand vizitarea statiunii Slanic Moldova!

 

 

 

 

 

 







Comments

Popular posts from this blog