Romania-Atractiile turistice Comana

 

ROMANIA - ATRACTIILE TURISTICE COMANA

 


 

In acest articol va prezint atractiile turistice de la Comana, din Romania.

 

 

Comana este la aproximativ 38 de kilometri de Bucuresti, am facut cam 45 de minute cu masina. Cand am ajuns in Comana, am vazut prima data Resortul Casa Comana, care este un complex de 4 stele, construit pe locul unde se intindau odinioara Codrii Vlasiei. Astazi s-a mai pastrat doar o mica parte din vestita padure.

 

Resortul Casa Comana ofera si cazare de 4 stele in hotelul sau, care arata ca un han boieresc si in vilele sale de lux. Resortul are trei restaurante, o pivnita de vinuri, un parc de aventura, o gradina de legume si fructe, un manej care are si cai lipitani, rasa care este una dintre cele mai moderne din Europa. Aici se pot lua lectii de echitatie.

 

Cazarea la Resortul Casa Comana, in urmatoarele doua fotografii.

 



 

Am parcat masina vis-a-vis de  Resortul Casa Comana, intr-o parcare. Parcarea masinii a costat 5 lei. Apoi am fost la restaurant, deoarece era ora pranzului. Am servit masa la Taverna Marelui Pahanic, care creaza o atmosfera autentica prin decorul specific si unde se servesc mancaruri traditionale ale bucatariei grecesti. Taverna se afla pe un ponton, pe apa Neajlovului. Am rezervat masa telefonic, inainte de a pleca din Bucuresti.  

 

In aceeasi zona se afla si Pivnita Marelui Pahanic, care fascineaza prin unicitatea cu care reda farmecul ospetelor din timpul domniilor din Tara Romaneasca. Aici au loc degustari de vinuri.

 

Taverna Marelui Pahanic, in urmatoarele 3 fotografii.

 




 

Zona este foarte frumoasa, sunt mai multe cladiri cu arcade si un turn cu o poarta boltita, ca in urmatoarele 5 fotografii.

 




Erau si mese pe iarba, dar noi am stat pe ponton.

 




Pasarela Dorintelor

 

Pasarela Dorintelor este un pod decorat cu flori. Legenda podului spune ca daca iti pui o dorinta si apoi agati de grilajul sau un lacat si arunci cheia in apa, ti se indeplineste dorinta. Ne-am plimbat si noi pe pod si am admirat peisajul.

 

 Pasarela Dorintelor, in urmatoarele 5 fotografii.

 



 

Peisajul care se vede de pe Pasarela Dorintelor, in urmatoarele 7 fotografii.

 



Tiroliana peste lac

 



 

Dupa ce am traversat podul, ne-am dusa la debarcader sa luam vaporasul pentru plimbarea in Delta Neajlovului.

 

Debarcaderul de la Comana si Pasarela Dorintelor vazuta de la debarcader, in urmatoarele 8 fotografii.

 






Delta Neajlovului, in urmatoarea fotografie.

 


 

Daca doriti mai multe informatii despre Delta Neajlovului, le gasiti aici.

 

Activitatile care se practica la Comana sunt foarte diversificate. Pe langa plimbarile pe lac sau plimbarile cu vaporasul in Delta Neajlovului si traseele in parcul de aventura, se mai pot practica si: tir cu arcul, paintball, inchirieri de biciclete, tenis, darts, plimbari cu trasura, zbor cu parapanta, pescuit si plimbare cu trenuletul Orient Express, primul trenulet turistic din Comana, care are 32 de locuri.  

 

Parcul de aventura Comana, in urmatoarea fotografie.

 


 

Daca doriti mai multe informatii despre Parcul de aventura Comana, le gasiti aici.

 

Iar la final, dupa ce ne-am distrat bine, am trecut la lucruri mai serioase si am fost sa vizitam Manastirea Comana.

 

Manastirea Comana, in urmatoarea fotografie.

 


 


Daca doriti mai multe informatii despre Manastirea Comana, le gasiti aici.

 

 

 

Recomand vizitarea Comanei!

 

 

 

 

 

 




Comments

Popular posts from this blog