Elvetia-La schi in Flumserberg

ELVETIA -

LA SCHI IN FLUMSERBERG

Va invit la schi in statiunea Flumserberg, din Elvetia!

Scriu din nou despre Elvetia, cu mare emotie! Am fost in statiunea Fumserberg, din Elvetia in perioada 27 februarie - 1 martie 2016. Am mers cu trenul de la Zurich la Flumserberg.

Daca doriti mai multe informatii despre Zurich, le gasiti aici.

Flumserberg este o statiune din Alpii Elvetieni, situata in cantonul St.Gallen. Zona este compusa din mai multe sate aflate la altitudini cuprinse intre 1.160 si 1.344 metri deasupra nivelului marii. Resortul se afla pe o terasa cu vedere la Walensee (Lacul Wales sau Walenstadt), deasupra municipalitatii Flums, in regiunea Sarganserland.

Flumserberg apartine in principal municipiului Flums, dar are o mica parte care apartine municipiului Quarten.

Cele trei sate principale care compun statiunea Flumserberg sunt: Tannenbodenalp (1.344 metri), Flumserberg (1.275 metri) si Tannenheim (1.160 metri).

Statiunea de sporturi de iarna Flumserberg se afla intre Zurich si Chur. Fiind atat de aproape de Zurich, este un loc ideal pentru o zi de schi sau pentru o sedere mai lunga, pentru a descopri si a te bucura de ofertele bogate de sporturi de iarna de aici si de un taram inzapezit minunat.

Toata lumea poate sa merga pe partii aici, iar de la incepatori si pana la profesionisti se gaseste ceva care sa se potriveasca oricui, fie ca este vorba de schiuri sau de snowboard. Cei care doresc sa vada zapada proaspat cazuta departe de aglomeratia oraselor pot sa faca o tura de schi sau o excursie cu rachetele de zapada. In plus, veti gasi o cursa de sanie lunga de 3 kilometri si una de 18 kilometri de piste de schi fond.

Sunt recomandate si "Cursele de noapte", atunci cand pistele sunt iluminate, pentru bufnitele de noapte pe schiuri si sanii.

Timpul de calatorie cu trenul, de la gara principala din Zurich este de 68 de minute cu transportul public (Flumserberg este la 61,5 kilometri de Zurich).

Flumserberg are 65 kilometri de partie, 18 mijloace de transport montan, un parc de distractie pentru familie, un parc de distractie pentru toate nivelurile de dificultate, o pista de sanie si trei trasee de schi fond.

In conditii bune de zapada, se poate practica schiul de noapte vinerea si saniusul de noapte joia si sambata. Acest orar poate sa nu fie respectat pe timpul pandemiei, trebuie verificat inainte de plecare, pe siteul statiunii. Cred ca toti elvetienii schiaza, de la copiii care invata sa mearga in picioare pana la varstnici. Am vazut copii mici care de-abia mergeau in picioare si invatau sa schieze. La masa nu aveau nici fesuri in cap si serveau masa pe terasa.

Ne-am cazat la un motel, foarte frumos si aflat intr-o zona splendida, cam la 5 minute de mers pe jos de la gara. In acea zona erau mai multe moteluri, ca in urmatoarele doua fotografii.

Pentru a ajunge la partia de schi, am luat telecabina, care este la 5 minute de mers pe jos de la gara si la 10 minute de la motelul unde al fost cazati (in partea opusa fata de motel).

Drumul cu telecabina, in urmatoarele 7 fotografii.

Walensee

Vedere a satului Tannenbodenalp (sub telecabina)

De la telecabina, am mai mers cateva minute prin statiune, pana la partia de schi. Flumserberg si baza partiei de schi, in urmatoarele 13 fotografii.

Pensiune cu restaurant la parter, unde am mancat si noi

Coada de la telescaunul pentru schi, in urmatoarea fotografie.

Baza partiei de schi de la Flumserberg, in urmatoarele 5 fotografii.

Am urcat cu telecabina pana in varful muntelui. Imagini de sus, din varful muntelui, in urmatoarele 14 fotografii.

Restaurantul din varful muntelui, unde am servit si noi masa

Imagini de la coborarea cu telecabina, in urmatoarele 21 fotografii.

Telecabina

Teleschi

Dupa ce am coborat din telecabina, am plecat inapoi la motel. Imagini din statiune, la poalele muntelui, in urmatoarele 4 fotografii.

Am luat cina la restaurantul hotelui. Terasa motelului, in urmatoarea fotografie.

Recomand vizitarea statiunii Flumserberg, din Elvetia!

Comments

Popular posts from this blog