Romania-Predeal-partea aII-a

 

ROMANIA - PREDEAL -

PARTEA a II-a

 


In acest articol va prezint orasul Predeal, din Romania, partea a II-a.

 

 

Daca doriti mai multe informatii despre orasul Predeal, din Romania, partea I, le gasiti aici.

 

Am fost intr-o dupa amiaza la Trei Brazi si Poiana Secuilor. Noi am fost de foarte multe ori la Trei Brazi, dar la Poiana Secuilor nu am fost niciodata, am ajuns acum la recomandarea gazdei de la pensiune. Este foarte frumos la Poiana Secuilor!

 

Cand am ajuns la Predeal in prima zi am primit un Ro-alert pe la ora 19.00, care spunea ca este un urs in zona si sa stam in casa. Toate persoanele de la vila cu care am vorbit spuneau ca s-au intalnit cu ursi si asta mi-a dat o senzatie de disconfort.

 

Pe drum spre Trei Brazi am oprit putin la Hotel Orizont, fondat in anul 1976 si renovat de cateva ori. Hotelul Orizont, in urmatoarea fotografie.

 


Trei Brazi

 

Cabana Trei Brazi este situata in mijlocul naturii, la poalele Masivului Postavarul, pe culmea "Morarului", la o altitudine de 1.128 metri, intr-o zona impadurita.

 

Cabana are camere pentru cazare si restaurant. Era foarte aglomerat cand am fost noi.

 

Trei Brazi, in urmatoarele 7 fotografii.

 

Cabana Trei Brazi

 





De la Trei Brazi pana la Poiana Secuilor se face 6 minute cu masina si 21 minute de mers pe jos. Noi am mers cu masina, de frica ursilor, dar nu sunt si mi-a parut rau ca nu am mers pe jos. Era lume multa pe traseu.

 

Poiana Secuilor

 

Poiana Secuilor a fost intemeiata in anul 1935. Este o poiana superba de munte, situata la altitudinea de 1.070 metri, in Maivul Postavarul, in apropierea Cabanei Trei Brazi. De la Trei Brazi se ajunge la Poiana Secuilor

pe un drum forestier.

 

In Poiana Secuilor este o cabana, cu posibilitate de cazare, un restaurant, o terasa, cu un gratar si o scena unde se tin concerte in aer liber.

 

Poiana Secuilor, in urmatoarele 39 fotografii.

 



Programul concertelor afisat la intrare

 

Cabana Poiana Secuilor

 




Barul si terasa

 

Terasa

 

 


Scena unde se tin concerte in aer liber, in urmatoarele 4 fotografii. S-a cantat putin si cat am stat noi in poiana.

 

 


Gratarul de la terasa, in urmatoarele doua fotografii.

 

 

Am stat la terasa si am baut o limonada si un fresh de portocale de la bar, ca in urmatoarele doua fotografii.

 




Am stat pe iarba in poiana si ne-am relaxat, ca in urmatoarele 9 fotografii. Peisajul este superb!

 

 

 



Am fost cazati in Predeal la Boutique Villa Isabelle, pe drumul spre Cioplea. Am luat doua camere duble, una pentru doua nopti, care a costat 777 lei si alta pentru patru nopti (pentru noi), care a costat 1.553 lei, ambele cu mic dejun inclus. Am facut rezervarile pe Booking.com, cu o saptamana inainte.

 

Boutique Villa Isabelle, in urmatoarele 7 fotografii.

 


 


Am servit masa de pranz de doua ori la restaurantul Ceaunul de Munte, care se afla aproape de intrarea in Predeal, dinspre Bucuresti (Galati, in cazul nostru). Ne-a placut, mancarea este buna si te servesc repede, iar preturile sunt decente.

 

Prima data am mancat doua ciorbe, cand am ajuns in Predeal. A doua oara am luat ceafa de porc cu cartofi chips (46 lei), iahnie de fasole (18 lei), salata de rosii cu castraveti (16 lei), apa plata 330 ml (10 lei), Coca Cola 250 ml (12 lei) si paine de casa 120 gr (6 lei). Am platit in total 108 lei, pentru doua persoane.

 

Restaurantul Ceaunul de Munte, in urmatoarele 7 fotografii.

 

 



Am cumparat mancare pentru seara de la un supermarket din centru si am luat masa pe terasa pensiunii unde am fost cazati. Am cumparat salam Sibiu, cascaval, salata vinete, salata ardei, gofre, paine, apa plata 2 l si cafea pliculete si am dat 48,41 lei.

 



Intr-o zi am fost la Poiana Brasov cu masina si am facut o drumetie prin padure, pe un drum paralel cu statiunea, dupa care am servit masa de pranz la Sura Dacilor. Nu am facut multe fotografii, ne-am bucurat de drumetie. 

 












Comments

Popular posts from this blog