Malta-Golden Bay

 

MALTA - GOLDEN BAY

 

 


 

In acest articol va prezint Golden Bay, din Malta. Chiar daca afara este frig, va invit la plaja (virtual)!

 

 

Am fost intr-o zi la plaja Golden Bay si am stat 7 ore. Eu nu prea ma duceam la plaja in strainatate, preferam sa vizitez obiective turistice, dar a fost dorinta familiei si m-am conformat. Am facut foarte bine, deoarece mi-a placut foarte mult. Am stat la plaja, am inotat, am jucat volei in apa si am mancat la o terasa. Am ales aceasta plaja, deoarece avea review-urile cele mai bune. Plaja are nisip foarte fin si apa este buna.

 

Golden Bay (Golful de Aur) este unul dintre golfurile si plajele de nisip din Malta, la Marea Mediterana. A fost cunoscut anterior sub numele de Military Bay (Golful Militar). Plaja alba este inclinata usor, ceea ce permite inotatorilor sa paseasca cu usurinta in mare.

 

Golden Bay este cea mai populara plaja turistica din regiunea Manikata. Pe plaja sunt cateva cluburi de plaja si un hotel mare. In vecinatate se afla Ghajn Tuffieha International Scout Campsite (camping), care ofera campare pentru oricine, tot timpul anului. In Golden Bay se pot practica sporturi nautice.

 

In golf este un terminal de autobuz si o parcare de masini. Noi am mers cu UBER de la Sliema la plaja, ne-a costat 22,15 EURO si am mers 3 persoane (7,38 EURO/persoana).  Distanta este de 19 kilometri si se fac cam 35 de minute. Am citit ca este si un autobuz, numarul 13, care face 1 ora17 minute si costa 5 USD/pesoana/cursa, cu frecventa de 30 minute. Autobuzul opreste la Mallieha, la 4,5 kilometri de plaja si de acolo se ia un taxi pana la plaja. Deci noi am iesit mai ieftin cu taxiul de la Sliema la plaja si in plus am economisit mult timp.

 

Am inchiriat 3 sezlonguri si doua umbrele, ca in urmatoarele 5 fotografii. Nu stiu cat a castat, deoarece a platit fiul meu.

 




Am luat doua beri si o limonada pentru mine, care au costat 20 EURO.

 


Apoi am mers sa vedem cum este apa si sa facem fotografii.

 




Plaja Golden Bay, in urmatoarele 3 fotografii.

 



Am jucat volei in apa si am inotat, ca in urmatoarele 6 fotografii. Mingea am cumparat-o de pe plaja, dar nu stiu cat a costat, deoarece a platit-o fiul meu.

 




Plaja Golden Bay, in urmatoarele 14 fotografii.

 







Singurul hotel cu restaurant de pe plaja este Radisson Blue Resort Golden Sands, ca in urmatoarele doua fotografii.

 



Restaurantul se numeste Agliolio si are si terasa, ca in urmatoarea fotografie. Noi am vrut sa cumparam ceva si sa mancam pe plaja pentru pranz, dar nu era nicio taraba cu mancare, asa ca a trebuit sa mergem la restaurant.

 


Am mancat o portie de bruschette, doua portii de spaghette carbonara, o portie de cartofi prajiti frantuzesti si o salata mixta. Am luat si cate o bere (trei beri in total). Consumatia ne-a costat 65, 50 EURO, pentru trei persoane, cam scump. Pastele erau bune, dar aveau sunca si erau cam grase, pentru caldura de afara. Mancarea, in urmatoarele doua fotografii.

 



De pe terasa unde am mancat se vedea o priveliste foarte frumoasa. Terasa si privelistea, in urmatoarele 12 fotografii.

 






Golden Bay, vazut de pe terasa restaurantului, in urmatoarele 3 fotografii.

 



 

 

Recomand sa mergeti la Golden Bay, din Malta!

 






Comments

Popular posts from this blog