Malta-Laguna Albastra

 

MALTA - LAGUNA ALBASTRA

 


 

In acest articol va prezint Laguna Albastra, din Malta!

 

 

Laguna Albastra se afla in insula Comino.

 

Insula Comino este asezata intre cele doua insule mari, Malta si Gozo si se vede numai cand se trece printre ele. Insula Comino este renumita pentru starea ei naturala si apele marii de un albastru clar, care o inconjoara. Este un loc foarte popular printre maltezi si turisti, in special in timpul lunilor de vara.

 

Insula este practic nelocuita, cu exceptia unei familii de fermieri.

 

In cel mai inalt punct al insulei se afla Turnul Comino, care a fost construit sa ofere protectie mai buna tuturor celor care doreau sa traverseze intre insule. Chiar mai jos este o pestera naturala cu o plaja spectaculoasa, nisipoasa, ingusta. Plaja se afla in partea interioara a pesterii.

 

Cea mai impresionanta zona a insulei Comino este Laguna Albastra, protejata de mica insulita Cominotto. Aici apa este ca de cristal clar, cu un pat de nisip alb.

 

Pe langa Laguna Albastra, mai sunt si alte plaje stancoase si frumoase, care pot fi vizitate, cum ar fi Laguna de Cristal si Golful Santa Marija, unde se afla o biserica mica, varuita in alb, care dateaza din timpurile medievale si a pastrat elementele arhitecturale, cat si mobilierul interior de atunci si care sunt unice in insule.

 

Se poate ajunge la Comino fie luand un ferry mic, care opereaza din Malta si Gozo, sau una dintre variatele excursii de o zi organizate de diferite companii. Pentru cei care prefera o vacanta relaxanta si linistita in Comino, se pot caza la unicul hotel de pe insula.

 

Dupa ce am vizitat Grota Albastra cu barca rapida, am ajuns din nou pe vapor, unde ni s-a spus ca avem o ora libera, pana la plecarea acestuia. Ni s-a spus sa urcam dealul din fata (Insula Comino) si sa ne plimbam prin zona. Dupa urcarea dealului era Laguna Albastra, dar nu ne-au spus acest lucru.

 

Daca doriti mai multe informatii despre Grota Albastra, din Malta, le gasiti aici.

 

Daca doriti mai multe informatii despre plimbarea cu vaporul pe mare (Mediterana), din Malta, le gasiti aici.

 

Eu am urcat putin dealul, numai ca era foarte abrupt si pietros, iar eu eram incaltata cu slapi, care erau uzi, pentru ca ne-a stropit zdravan in barca rapida, mai ales la intoarcere. Imi alunecau piciarele la urcare. In plus, imi tremurau picioarele de la adrenalina plimbarii cu barca rapida. Asa ca m-am intors pe vapor si am citit. Am ratat, din pacate Laguna Albastra, pe care au vazut-o doar sotul si fiul meu. Daca imi luam niste adidasi la mine, poate as fi urcat si eu dealul.

 

Laguna Albastra vazuta de la un punct de belvedere, cand am mers cu autobuzul hop on hop off spre orasul Victoria, in urmatoarele 6 fotografii.

 




Laguna Albastra vazuta de pe vapor, in urmatoarele 3 fotografii.

 



Insula Comino vazuta de pe vapor, in urmatoarele 3 fotografii.

 


Laguna Albastra si insula Comino vazute de pe vapor, in urmatoarele 3 fotografii.

 



Eu, dupa ce am urcat putin dealul si m-am odihnit, in urmatoarea fotografie.

 


Laguna Albastra si insulita Cominotto, in urmatoarele fotografii.

 







Plaja Lagunei Albastre si insulita Cominotto, in urmatoarele 7 fotografii.

 





Langa plaja era si un golfulet, ca in urmatoarele 3 fotografii.

 




 


Recomand vizitarea Lagunei Albastre, din Malta!

 












Comments

Popular posts from this blog